flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ звернень громадян до Путивльського районного суду Сумської області у 2016 році

Відповідальною особою за організацію роботи по зверненню громадян в Путивльському районному суді Сумської області є керівник апарату суду Афанас'єва Т.В., яка особисто відповідає за стан діловодства за зверненням громадян.
Звернення громадян у суді ведеться згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, із змінами.
В суді відповідно до номенклатури справ на 2016 рік заведені і ведуться такі наряди як:
Розділ 02 Робота зі зверненням громадян :
02-01 Інструкції, методичні рекомендації, що регулюють організацію роботи по розгляду звернень громадян та доступ до публічної інформації.
02-02 Аналітичні довідки по роботі суду щодо звернень громадян.
02-03 Журнал реєстрації звернень громадян та реєстрації запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
02-04 Листування про надання відповідей щодо публічної інформації.
Існує графік особистого прийому громадян керівництвом Путивльського районного суду Сумської області, який знаходиться на дошці оголошень. Також ведеться і журнал прийому громадян та юридичних осіб, де фіксуються всі звернення.
Періодично, на нарадах з працівниками апарату суду, звертається увага на неухильне дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян».
Відповідальна особа за облік звернення громадян постійно слідкує за виконанням нормативних актів, що регулюють роботу зі зверненнями громадян.
Треба звернути увагу на те, що аналізуючи звернення громадян, слід мати на увазі, що надходження скарг від громадян до суду перш за все залежить як від чіткої роботи суддів, так і від злагодженої, оперативної роботи всіх працівників суду.
Скарги надходять, як правило, на
-           несвоєчасне звернення рішень суду до виконання; тяганину при розгляді судових справ ;
-           поведінку, як суддів так і працівників суду;
і щоб не допускати такого, необхідно звертати увагу на ці моменти.
Протягом 2016 року до суду не надходило жодної скарги. Це свідчить, що такий рівень роботи досягнутий завдяки добросовісному виконанню своїх функціональних обов'язків як суддями, так і працівниками суду.
Голова
Путивльського районного суду                           О.О. Толстой